Hoe zit het eigenlijk met jouw webcare?

Wat is de stand van webcare anno 2018 bij profit en non-profit organisaties in Nederland? De hogeschool Arnhem en Nijmegen (HAN) en Upstream ondervroegen 342 Nederlandse organisaties naar hun mening over dit onderwerp.

Welke doelen streven deze organisaties na en welke kanalen zetten zij in? Hoe organiseren zij webcare en digitaal klantcontact? Welke tone-of-voice en/of menselijk geluid laten zij daarbij horen? Hoe zien zij de inzet van chatbots en andere vormen van kunstmatige intelligentie bij digitaal klantcontact? Hoe gaan ze om met AVG en hoe ziet de toekomst van webcare eruit? De antwoorden op deze vragen kun je vinden in het onderzoek “Stand van Webcare 2018”.

Download direct het onderzoek naar de Stand van Webcare 2018 (PDF, 997 KB, NL)

By | 2018-09-18T13:57:17+00:00 18 september 2018|Tags: , , , , , , |

About the Author:

Bouwjaar 1985. Bakt de goddelijkste pannenkoeken van de hele wereld. Ideeën-generator. Facebookt, Instagramt en gebruikt Twitter vooral voor de laatste roddels en kletspraat. Heeft altijd honger. Is ondernemer bij SOEQ in Tilburg. Studeert niet in Brabant. Is vrijwilliger bij Stichting Hartekind en het Ronald McDonald Huis Midden-West Brabant. Houdt van films. Geen sportfreak, maar fietst redelijk hard. Rookt niet, maar drinkt wel. Woont in Tilburg. Volgt iets te fanatiek Flikken Rotterdam! Is een ochtendmens. Is 's avonds ook een mens. Houdt wel van een feestje. Heeft stiekem een diep verlangen om CliniClown te worden. Is vrolijk in extreme. Heeft knotsgekke vrienden. Loopt graag met de hond over het strand. Moet eerst een hond kopen om er mee over het strand te lopen. Is overenthousiast.